پیشنهاد شگفت‌انگیز

ژل شستشو هیدرودرم مدل Blck Wash حجم 150 میلی لیتر

فروشنده
فروشگاه هایپر لند

موجود

ارسال توسط فروشگاه اینترنتی هایپرلند
30% ۱۰۵,۹۸۰ تومان

موجود

- +

خلاصه

اولین گام برای روتین پوستی، شستشوی پوست با استفاده از یک شوینده مناسب است. استفاده مکرر از صابون، می تواند موجب ایجاد خشکی و احساس کشیدگی در پوست شود. ژل شستشوی صورت ، مناسب ترین جایگزین انواع صابون و شامپو برای صورت است. این محصول باید متناسب با نوع پوست شما انتخاب شود تا علاوه بر ایجاد پاک کنندگی مناسب، به رفع مشکلات پوستی نیز کمک نماید. در ادامه با بررسی و لینک خرید ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Black Wash مات کننده ، با ما همراه باشید. اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید، هرگز از صابون برای شستشوی آن استفاده نکنید؛ چرا که موجب اختلال در PH پوست و در نتیجه تشدید عوارض پوستی خواهد شد. پیشنهاد ما خرید ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل Black Wash مات کننده است که بدون داشتن مواد صابونی، پوست را کاملا پاکسازی می کند. این محصول با داشتن PH مناسب و سازگار با پوست، چربی و آلودگی آن را پاک کرده و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، موجب بازسازی آن و حفظ تعادل آب و چربی در پوست خواهد شد. کاهش براقیت پوست، تنظیم ترشح چربی پوست، مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها، پاکسازی منافذ و جلوگیری از بروز جوش و آکنه از دیگر مزایای این محصول بوده که در کنار مناسب بودن قیمت ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Black Wash مناسب پوست چرب ، آن را به محصولی پر فروش تبدیل کرده است.

توضیحات

معرفی

اولین گام برای روتین پوستی، شستشوی پوست با استفاده از یک شوینده مناسب است. استفاده مکرر از صابون، می تواند موجب ایجاد خشکی و احساس کشیدگی در پوست شود. ژل شستشوی صورت ، مناسب ترین جایگزین انواع صابون و شامپو برای صورت است. این محصول باید متناسب با نوع پوست شما انتخاب شود تا علاوه بر ایجاد پاک کنندگی مناسب، به رفع مشکلات پوستی نیز کمک نماید. در ادامه با بررسی و لینک خرید ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Black Wash مات کننده ، با ما همراه باشید.
اگر پوست چرب و مستعد آکنه دارید، هرگز از صابون برای شستشوی آن استفاده نکنید؛ چرا که موجب اختلال در PH پوست و در نتیجه تشدید عوارض پوستی خواهد شد. پیشنهاد ما خرید ژل شستشوی صورت هیدرودرم مدل Black Wash مات کننده است که بدون داشتن مواد صابونی، پوست را کاملا پاکسازی می کند. این محصول با داشتن PH مناسب و سازگار با پوست، چربی و آلودگی آن را پاک کرده و با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، موجب بازسازی آن و حفظ تعادل آب و چربی در پوست خواهد شد.

کاهش براقیت پوست، تنظیم ترشح چربی پوست، مهار تکثیر باکتری ها و قارچ ها، پاکسازی منافذ و جلوگیری از بروز جوش و آکنه از دیگر مزایای این محصول بوده که در کنار مناسب بودن قیمت ژل شستشو صورت هیدرودرم مدل Black Wash مناسب پوست چرب ، آن را به محصولی پر فروش تبدیل کرده است.

توضیحات تکمیلی

برند

هیدرودرم

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پیشنهاد شگفت‌انگیز
ژل شستشو هیدرودرم مدل Blck Wash حجم 150 میلی لیتر مجموعه 2 عددی
ژل شستشو هیدرودرم مدل Blck Wash حجم 150 میلی لیتر
فروشگاه هایپر لند

موجود

30% ۱۰۵,۹۸۰ تومان
- +

کد تخفیف حمل رایگان: Bejakharid کد تخفیف همراهی: Hamrahi